keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Ajokausi 2014

Tänään oli minulla tällaista yksinäisen miehen puuhaa. Kun muut ovat töissä ja minä kotona, niin ...
Päätin hakea moottoripyörät yhteen talliin, josta ajoin välittömästi auton ulos.
Auto saakin olla syksyyn saakka ulkona ja moottoripyörät sisällä. Niin on parempi.
Mottoripyöriä "rakastan", ja auto on minulle vain pakollinen välttämättömyys.
Ensimmäinen työ minulle oli ladata akut vielä kerran uudelleen ja sitten asentaa ne paikoilleen.

Kaikki sujuikin hyvin kunnes tuli Murffyn laki vastaan. Viimeinen akun pultti putosi kotelon taakse, kuten voitte arvatakin.
Piti irroittaa kotelo, jotta sain pultin kaivettua esiin.
Loppu työ sujui kuin lennossa.
Sitten oli aika käynnistää pyörät. Tiian pyörässä on heikko akku,  joten pyörä piti käynnistää mäkilähdöllä.
Susannan pyörä oli jostakin syystä todella vaikea käynnistää. Se johtui, ehkä vähäisestä polttoaine määrästä.
No en tiedä todellakaan, missä oli vika, mutta sainpa pyörän käyntiin.
Lopuksi minun piti ajaa koeajot kullakin pyörällä.
Aki on työmatkalla Skotlannissa, joten HD on edelleen laittamatta kesäkuntoon.

Koeajo sää oli ihanan kaunis, mutta tuuli oli kovin puuskainen.

Kun olin yksin, niin oli huono ottaa itsestä kuvaa, joten otin vain kuvat pyöristä tallissa.
















Pressut on poistettu. Akut on asennettu. Pyörät on koeajettu, joten kaiken pitäisi toimia.

Joten julistan uuden ajokauden avatuksi harvinaisen aikaisin !
















Huomenna pitäisi olla lämmintä ja tuuletonta.
Kuvittelisin sen todellakin olevan meille ajokauden oikea aloitus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti