Rakennettujen pyörien osastosta olisi saanut helposti liikaa kuvia.
Hienoja sekä ennen näkemättömiä pyöriä oli tällä kertaa useita.
Valittelen heti etukäteen, jos joku teidän lemppari puuttuu kuvista.
Kaikkea ei voi millään kuvata ja mahduttaa blogiin.
Kun mopojen virittelystä puhutaan paljon, niin ei jonkun rajoitte prikan poistaminen ole virittelyä.
Muualla euroopassa ei mopoja rajoiteta, paitsi ruotsissa ja suomessa.
Ja me muka ollaan jossakin EU :ssa.
Samat säännöt kaikille euroopassa toivoisin.
Tässä on oikeasti viritetty mopo.
750cc moottori.
Kysymykseen ajaisinko ? No en metriäkään.
Koneen etukinnitys näyttää heikkolta ja eivät taida jarrutkaan olla kummoiset.
Tuossa olisi polisilla ihmettelemistä, jos sellaisella jäisi ratsiassa kiinni joku mopopoika.
Onneksi tämä kuuluu kategoriaan joke.
Rakennettu Yamaha XV, hyvä kun edes tunnistaa tätä Viragoksi.
Pidän tuosta kovasti.
Menisikö autolla vai moottoripyörällä ?
Mikä mahtaa olla tuon kilohinta ?
Rautaa rajalle sanoi motoristi, kun tullin ohitti.
Piikkiin on satsattu ....
Mikä sitten on oikeasti piikki ?
Se on 25 pennin raha.
No sitten asiaan ...
Piikki eli 125cc pyörä on harvalla niin kauan aikaa, että sitä kerettäisi tuunaamaan.
Siksi tämä oli lajissaan hieno.
(Sata piikki jos halutaan hienostella)
Lähemmin nähtynä. Tuon eteen on nähty paljon vaivaa.
Piikkejäkin voi tuunata, varsinkin jos on motoristi perheellä monia lapsia.
Pyörä siirtyy aina seuraavalle.
Muutama hyvin maalattu pyörä myös sieltä löytyi.
Scandinavia Wiking aiheita. Syystä tai toisesta meille mieluisia.
Historialla on osuutensa asiaan.
Sama pyörä takaa katsottuna.
Runkoon integroitu bensatankki oli erikoinen ja hauska idea.
Illuusio ... takarenkasta näkyy lävitse.
No, ei takarenkaan keskellä todellakaan ole yhtään mitään.
Rajun näköinen lopputulos.
Hyvät jääpiikit renkaissa.
Olisi kiva päästä joskus kokeilemaan jäätiköllä ajamista.
Ajettu on, mutta silloin ei olut kyllä yhtään nastaa renkaissa. Ja meno oli sen mukaista.
Ostin itselleni vuonna 1970 jääratamoottorilla varustetun Jawan. Sen sylinteri oli vaakatasossa.
Jawa oli kuitenkin katuversio, jollaisia oli vain 2 kappaletta suomessa rekisteröitynä.
Sillä sitten aloitin ajoharrastukseni.
PS.Moottoripyörän tuottama ilo ei ole laantunut yhtään. Ajaminen on aina yhtä kivaa.
Ps. Huomasimme erään kesänäyttelyn mainoksen.
Pitää yrittää käydä tuollakin, jos kerkeämme.
Olemme taas askeleen lähempänä ajokautta. Ja niin on hyvä !
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti