lauantai 10. maaliskuuta 2018

Kokeiltuja ja meille sopivia pyöriä

Messuilla tulee kokeiltua sellaisia moottoripyöriä, jotka sattaisivat sopia joillekin meille. Niistä yleensä esitämme kukin oman arvelun pyörän hyvistä ja huonoista puolista.
Jos ei kukaan meistä sano mitään, niin ainakin minä kerron tuntumat heti suoraan.

Tiia ja Triumph Bobber.  Pyörä on matala ja saattaisi sopia myös hänelle.




















Aki testaa Triumph Speedmaster pyörää. Se on minulle täydellinen mitoiltaan, kuin Triunph Bobber.
Ainoastaan Bobberissa haittaa sen pieni bensatankki ja ohjaustangon väärä korkeus.
Tämä on helposti ja halvalla vaihdettavissa itselleen sopivaksi..
Speed Master on se minulle täydellinen pyörä kooltaan..

















Sitten HD XL 1200cc C Custom
Tämä sopii minulle kooltaan ja mitoiltaan täydellisesti, Toisin kuin hieman pidemmälle Akille
Nyt hänellä on korkeampi HD.
















Meidän pituutta, voi verrata tästä kuvasta. Se mikä on minulle täydellinen, saattaa olla Akille aavistuksen liian matala.
Tosin hänellä on nyt omistuksessa C malli. Se on hänelle sopivan korkuinen. Tämä on matalampi.
















Virossa on moottoripyörä messuilla aina ajateltu lapsia. Ajatus johtuu tietenkin motoristi vanhemmista.
Motoristien lapset ovat potenttiaalisia tulevaisuuden asiakkaita.
Hyvä niin.

Yleensä motoristien lapset ovat indivisualisteja. Se siis kaukana  kaupallisuudesta.
Vaikka mootorikärpänen puree taatusti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Individualism
















Patrick on minua pidempi. Hänestä saattaisi olla tämä paras pyörä mitoiltaan. Yamaha XV 950 on  matalampi kuin tämä SCR 950. Minulla ei jalat riitä tuosta maahan. Pitkille ihmisille tehty vaihtoehto.

















Tämä Huqvarna on jo Akillekin jo korkea. Vain päkiät yltävät maahan. Pyörä laskeutui alaspäin noin 10cm Akin istuutuessa siihen.

Ps. Minä tarvitsisin jakkaran päästäkseni tuon päälle, ja ajoon lähtökin pitäisi suorittaa jostakin aidan vierestä. Tuolla seisahtuminen päättyisi kaatumiseen aivan varmasti.
No tuon saa tietenkin tehtyä matalammaksi. Mutta riitäisikö sitten sen joustot varsinaiseen ajoon on sitten kokonaan toinen juttu.
Olen toki montussa ajanut, mutta silloin oli pyörä valmiksi matalampi minulle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti