Uutta oli mootoripyörille laitettu pieni asvaltin pätkä. Onkin ollut huono löytää aikaisemmin riitävän pitävää kohtaa pyörille. Nyt tuo asia on korjattu. Asvalttia on juuri sopiva pätkä monelle pyörälle.
Tästä näkee kioskin ja osittain terassin sen edustalla. Oli siellä muutamia muitakin muutoksia.
Olimme paikalla heti kioskin avautuessa lähes ensimmäisinä. Paikalla lienee enemmän hulinaa iltapäivällä.
Eräs museo harrasteauto Vanaja oli kerennyt myös paikalle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanajan_Autotehdas
https://en.wikipedia.org/wiki/Vanajan_Autotehdas
Tämä automerkki on minulle erittäin tärkeä, koska Kari enoni ajoi sellaisella puoliperävaunu rekalla. Helsinki, Lappeenranta, Imatra väliä. Kuljin hänen kyydillään usein. Näistä varhaisista lapsuuden kokemuksista johtuen tuli halu ajaa myös itse rekkaa. Tuosta tulikin minun pitkällinen ammattini.
Olin tuossa firmassa ennen varsinaista työtäni kesä töissä. Siitä sitten ura alkoi.
Tämä on toki vain kuorma-auto, mutta puoliperävaunurekka oli suunilleen saman näköinen.
Sen väri oli sininen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti