lauantai 22. heinäkuuta 2017

Ikkunaprinsessa

Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa,
Ne suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa.
Mut ikkunaan, tuijottaa, kai pienikin poika aamuin saa,
Sieltä katsoo prinsessa unelmain.






































Ruudun takaa, ruudun takaa, ruudun takaa tyttöni katsoo vain. (Lady)














Ps. Rauli Badding Somerjoki työskenteli samassa firmassa, kuin minä. Eli Helsingin postin lajittelu keskuksessa.
Rauli työskenteli myös postissa laulamisen ohella. Hän oli töissä Helsingin kuljetus/lajittelu terminaalissa postimiehenä.
Minä taas olin postin raskaassa kuljetuksessa kuskina.

Meitä yhdisti Raulin syntymä kotiseutu ja meidän kesäpaikkamme/ kotipaikkamme ilmansuunta.
Tämä pikku teksti on suuri kunnianosoitus Raulille. !
Ikkunaprinsessa Lp/Cd kansikuva, jonka toivoisin soivan juuri nyt.




















Ps.Minun oli pakko kadottaa Raulin Yotube linkki blogistamme. Kun joku idiootti tuota vaati tuota minulta.
Ilmeisesti Raulin postin työkaverit voidaan poistaa listalta kovin helposti. Mistä ihmeestä on kyse ?
Alkuperäinen blogi kunnioittaa Raulia paremmin. Luulen, että hän olisi pitänyt tuosta alkuperäisestä kokonaisuudesta ...

Nyt tuohon minun tekstini on uponnut jokin Catfish.
Joku, joka en ole minä.  Blogimme kuvia käytetään väärin. Tuo ei koske ainostaan tätä tarinaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Catfish:_The_TV_Show

Olenkin ihmetellyt miksi minua ei oteta todesta. ...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti